סיגל ואמנן גישור

סיגל ואמנן גישור

סיגל ואמנון הגיעו לפגישת היכרות במרכז עמק השווה לאחר 27 שנות נישואין. לבני הזוג ילדים בגירים. סיגל יזמה את הפרידה מאחר ולאורך שנים הרגישה שיש פער גדול בינה ובין אמנון בנושא תקשורת, הבעת רגשות בילויים משותפים ועוד. לאורך השנים נמנעו בני הזוג מפניה לגורמים מקצועיים על מנת לשפר את הקשר, אך נמנעו גם מפרידה כי רצו לשמור על אחדות משפחתית למען הילדים.

בשלב בו פנו אלינו, סיגל הרגישה כי כלו כל הקיצין ואין טעם לנסות לשקם את הקשר. מאוחר מדי. אמנון לעומתה היה רוצה לנסות לשקם את הקשר אך מאחר וסיגל לא הותירה כל פתח לכך, הוא הסכים לשתף פעולה עם תהליך שיאפשר להם להפרד בצורה מכבדת.

בני הזוג הופנו לתהליך גישור אצל מגשרים מצוות המרכז, וכך כתבה סיגל בסיום התהליך:

"ברצוני להביע את הערכתי הרבה ותודתי ל… ו…. ממרכז הגישור עמק השווה.

לאחרונה סיימתי הליך מורכב של הסכם גירושין שאותו הובילו … ו… במקצועיות ובמיומנות ראויים לציון ולשבח. במהלך הליך הגישור, שהיו בו עליות ומורדות, הפגינו … ו… יכולת הכלה, רגישות, אורך רוח, אחריות, תבונה ויצירתיות ונטעו בנו את התחושה כי למרות הקושי הרב הטמון בהליך הפרידה, ביכולתם להוביל אותנו להסכם על בסיס הגינות, פתיחות, יושרה וכבוד הדדי.

כישוריהם ויכולתם של השניים איפשרו לנו להתגבר על מכשולים רבים בדרך ואיפשרו לנו להגיע להסכם ראוי ומתאים. חשנו לאורך כל הדרך כי הגישור מתבצע על בסיס של אמון ומקצועיות מירביים מתוך רצון אמיתי לגשר ולהגיע אכן לעמק השווה בסיטואציה לא פשוטה כלל ועיקר"…

Comments are closed.